ΕΠΙΜOΡΦΩΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS +

  1. Επιμόρφωση στη Βαρκελώνη

Τρεις εκπαιδευτικοί του 5ου Γυμνασίου Βόλου παρακολούθησαν επιμορφωτικό σεμινάριο με τίτλο “Life Coaching for Teachers: Happy Teachers for Better Students”, το οποίο διοργανώθηκε από τον οργανισμό Europass Teacher Academy και πραγματοποιήθηκε στη Βαρκελώνη από 22 έως 27 Απριλίου 2024.Το σεμινάριο έθετε ως στόχο την ανάπτυξη δεξιοτήτων αυτογνωσίας,  διαχείρισης συναισθημάτων και αντιμετώπισης άγχους με σκοπό την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών, ώστε να εξασφαλίσουν μια ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, προκειμένου να ανταποκριθούν αποτελεσματικότερα στις αυξημένες απαιτήσεις της εργασίας τους, λαμβάνοντας παράλληλα ικανοποίηση από αυτή.

2. JOB SHADOWING στη Réunion

Στο πλαίσιο της διαπίστευσης Erasmus+, δύο εκπαιδευτικοί του σχολείου μας συμμετείχαν σε πρόγραμμα κινητικότητας για job shadowing στο Γαλλικό νησί La Réunion, στον Ινδικό Ωκεανό από 17 έως 21 Ιουνίου 2024. Η επίσκεψη έγινε στο Collège Aimé Césaire, όπου οι Έλληνες εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τον τρόπο λειτουργίας των Γάλλων συναδέλφων τους σε οργανωτικό και παιδαγωγικό επίπεδο. Μεταξύ των στόχων της κινητικότητας ήταν η ανάπτυξη 
περιβαλλοντικής συνείδησης, ο προσανατολισμός στη βιώσιμη ανάπτυξη και η υιοθέτηση καλών πρακτικών σε θέματα διοίκησης και ηγεσίας.

3. Επιμορφωτικό σεμινάριο στην Ισλανδία

Από τις 18 έως τις 26 Αυγούστου 2024 τέσσερις εκπαιδευτικοί του 5ου Γυμνασίου ταξίδεψαν στην Ισλανδία και παρακολούθησαν για μία εβδομάδα έναν κύκλο μαθημάτων (courses) με τίτλο “Culture and heritage in Iceland. A sustainable lifestyle connected with the local environment”, με θέμα την πολιτιστική κληρονομιά του νησιού, την ιστορία και τη θέση του στην Ευρώπη, τις πρακτικές του σε θέματα δημοκρατίας και ισότητας, καθώς και τη βιώσιμη ανάπτυξή του συγκριτικά με τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Οι εκπαιδευτικοί περιηγήθηκαν στην πρωτεύουσα και ξεναγήθηκαν στα αξιοθέατά της, επισκέφτηκαν περιοχές γεωλογικού ενδιαφέροντος, συνεργάστηκαν άριστα με συναδέλφους τους από άλλα ευρωπαϊκά σχολεία, αντάλλαξαν εμπειρίες από την εκπαιδευτική διαδικασία στις χώρες τους, κατέληξαν σε συμπεράσματα και οργάνωσαν σχέδια μαθήματος σχετικά με τη βιώσιμη ανάπτυξη και την παρουσίαση της πολιτιστικής κληρονομιάς της πατρίδας τους. Κατανόησαν τη σημασία της άυλης κληρονομιάς και την αξία της διατήρησης και της παρουσίασής της στους μαθητές τους.

Επιστρέφοντας όλοι οι εκπαιδευτικοί μοιράστηκαν τις γνώσεις και τις εμπειρίες που αποκόμισαν με τους συναδέλφους τους προς όφελος της ευρύτερης σχολικής κοινότητας.

This entry was posted in erasmus+, Χωρίς Κατηγορία. Bookmark the permalink.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *