ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ της σχολικής μας μονάδας για το σχολικό έτος 2020-21

αυτ

                                          αυτ 2

Πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2020-2021)

Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
(Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου)
Το 5ο Γυμνάσιο είναι ένα σχολείο που λειτουργεί στο κέντρο της πόλης του Βόλου.
Έχει εγγεγραμμένους 229 μαθητές και 23 διδάσκοντες καθηγητές με οργανική θέση στο σχολείο μας.
Διαθέτει Εργαστήρια Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας, Καλλιτεχνικών και Πληροφορικής και πρόσφατα ανακατασκευάστηκε με Ευρωπαϊκή συγχρηματοδότηση και αναβαθμίστηκε ενεργειακά.

Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Θετικά σημεία
Οι σχέσεις μεταξύ των μαθητών/
Οι σχέσεις μαθητών-εκπαιδευτικών/
Η συνεργασία σχολείου-οικογένειας/
Η ενίσχυση των ήπιων και ψηφιακών δεξιοτήτων των μαθητών.
Σημεία προς βελτίωση
Εφαρμογή καινοτόμων πρακτικών στη διδασκαλία/Εφαρμογή πρακτικών διαφοροποιημένης μάθησης και υιοθέτησή τους από το σύνολο του εκπαιδευτικού προσωπικού.

Διοικητική λειτουργία
Θετικά σημεία
Η στοχοθεσία και η προτεραιοποίηση των στόχων/ Η διασφάλιση της εφαρμογής του
Εσωτερικού κανονισμού /Η αξιοποίηση του διδακτικού προσωπικού στον
μεγαλύτερο βαθμό/Η διαχείριση και κατανομή των πόρων.
Σημεία προς βελτίωση
Η ανάληψη πρωτοβουλιών για τη διαμόρφωση δικτύων σχολείων/ Η επιδίωξη
μεγαλύτερης κι αποτελεσματικότερης συνεργασίας με φορείς / Η διάχυση καλών
πρακτικών κυρίως σε άλλα σχολεία.

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Θετικά σημεία
Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εκπαιδευτικά προγράμματα από φορείς/Ο σχεδιασμός δράσεων ανάπτυξης του γλωσσικού και επιστημονικού εγγραμματισμού/Η  συμμετοχή σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα και σε δράσεις κοινωνικού ενδιαφέροντος.

Σημεία προς βελτίωση

Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε ενδοσχολικές επιμορφώσεις /Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση επιμορφωτικών δράσεων με τη μορφή της ετεροπαρατήρησης /Οσχεδιασμός και η υλοποίηση δράσεων σε συνεργασία με άλλα σχολεία.

This entry was posted in Χωρίς Κατηγορία. Bookmark the permalink.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *